Londen airport - Reisverslag uit Heathrow, Verenigde Staten van Yvette Put - WaarBenJij.nu Londen airport - Reisverslag uit Heathrow, Verenigde Staten van Yvette Put - WaarBenJij.nu

Londen airport

Blijf op de hoogte en volg Yvette

01 Juli 2014 | Verenigde Staten, Heathrow

En we zijn alweer in Londen!
Toen ik en mijn ouders op Schiphol aankwamen heb ik ingecheckt, en ja hoor: 2 kilo te veel bagage!
Dus toen heb ik maar wat spullen in m'n handbagage erbij gepropt en nog wat spullen meegegeven aan mijn ouders.
Nu ben ik dus aan het wachten op de volgende vlucht naar Kuala Lumpur, nadat ik samen met mijn reisgenoot een half uur in de bus van de ene kant van vliegveld naar de andere ben gereden.
Meer heb ik momenteel niet te melden, dus zover mijn eerste reisverslag vanuit Londen!

  • 06 Juli 2014 - 09:16

    Ymke Lemmens:

    Hoi Yvette. Ik ben de eerste die reageert! Ik neem aan, dat je intussen al in Australië bent aangekomen. Heel veel plezier tijdens je maanden in Australië. En kom veilig terug straks. Ik ben benieuwd naar wat je gaat meemaken.

  • 06 Juli 2014 - 21:01

    Rien Van Den Brand:

    Hi Yvette,

    Oma en ik volgen met spanning jouw berichtjes af. Hoe warm is de winter nu in West-Australië?
    Al een heel, heel klein beetje gewend bij je gastoudergezin?
    Hopelijk kun je snel goede contacten daar leggen en op school.
    Groetjes: Opa Rien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Heathrow

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2014

blog 12

04 November 2014

blog 11

20 Oktober 2014

blog 10

03 Oktober 2014

blog 9

14 September 2014

blog 8
Yvette

Uitwisseling naar Australië juli 2014 - december 2014

Actief sinds 17 Juni 2014
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 9875

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: